Ενδεικτικό Μηνιαίο Πλάνο Αγωνιστικής Περιόδου

Ενδεικτικός μηνιαίος προγραμματισμός και περιεχόμενα, με στόχο τη βελτίωση της επιθετικής λειτουργίας και της αποτελεσματικότητας. Προπονητικές μονάδες 4 ανά εβδομάδα με ρεπό την Τετάρτη.

1. Στις προπονήσεις της Δευτέρας μετά την ανάλυση αγώνα, η αποκατάσταση περιλαμβάνει ανά 2η εβδομάδα και 2x8΄ κυκλοφορία στα 2/3 (από περιοχή σε περιοχή) με παθητική άμυνα και μετατοπίσεις για βελτίωση του συνδυαστικού παιχνιδιού.
2. Την Τρίτη, οι προπονήσεις είχαν κυρίως καταστάσεις 2vs1,3vs2 και 4vs3 και αγωνιστικά παιχνίδια 4vs4 ως 6vs6.
Την Πέμπτη στην ταχυδύναμη,  ασκήσεις με μπάλα και τελείωμα φάσεων ανά υποομάδα πλευράς ή άξονα και αγωνιστικό παιχνίδι σε χώρο 60x70, που αφορούσε την επιθετική λειτουργία του 1-4-2-3-1 και του 1-4-4-2 σε ρόμβο.
Την Παρασκευή εκτός τις ταχύτητες αντίδρασης, επιθετική τακτική χωρίς αντίπαλο και στατικές φάσεις σε επίθεση και άμυνα.
Σημ.: Το άρθρο αφορά ερασιτεχνική ομάδα. Τα ματς είναι όλα Κυριακή. Το ρεπό μπορεί να μεταφερθεί Τρίτη.
 

Tags: soccer coach,

Η φιλοσοφία του προπονητή

coachingΌπως είπε ένας φιλόσοφος ‘’αν δεν ξέρεις που πηγαίνεις, οποιοσδήποτε δρόμος θα σε βγάλει εκεί’’. Για να επιτύχεις, πρέπει να ξέρεις που πηγαίνεις. Εσύ είσαι αυτός που θα διαλέξεις τις σωστές κατευθύνσεις για σένα. Όπως φαίνεται και από την παρακάτω ιστορία, προπονητές χωρίς ανεπτυγμένη φιλοσοφία, δεν έχουν συγκεκριμένη κατεύθυνση και συχνά υποκύπτουν σε εξωτερικές πιέσεις.

Περισσότερα..

Ο Δεκάλογος της Προπόνησης

1. Οργάνωσε την καθημερινή προπόνηση ανάλογα με το ανθρώπινο υλικό και τις ανάγκες της ομάδος. Μην σπαταλάς τον χρόνο. Είναι πολύτιμος.
2. Γνώριζε πριν από την προπόνηση τι θέλεις να διδάξεις. Για ποιό λόγο θέλεις να το διδάξεις και χρησιμοποιώντας ποιές εφαρμοσμένες ασκήσεις σκοπεύεις να το πετύχεις.
3. Η χρονική διάρκεια της προπόνησης πρέπει να αυξομειώνεται ανάλογα με την περίοδο και την μέρα της εβδομάδας σε σχέση με τις αγωνιστικές υποχρεώσεις. Το ίδιο ισχύει και για την ποιοτική και ποσοτική επιβάρυνση της προπόνησης.

Περισσότερα..